مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 11:422022-03-23سياسي

هشدار سریع، اقدام سریع در وضعیت های مخاطره آمیز آب و هوایی مورد توجه باشد


استاندار تهران به مناسبت روز جهانی هواشناسی پیامی صادر کرد و گفت: هشدار سریع، اقدام سریع در وضعیت های مخاطره آمیز آب و هوایی مورد توجه باشد.

- "هشدار سریع، اقدام سریع" در وضعیت های مخاطره آمیز آب و هوایی مورد توجه باشد استاندار تهران به مناسبت روز جهانی هواشناسی پیامی صادر کرد و گفت: "هشدار سریع، اقدام سریع" در وضعیت های مخاطره آمیز آب و هوایی مورد توجه باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن منصوری به مناسبت روز جهانی هواشناسی پیامی صادر کرد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران متن پیام به این شرح است: آب و هوا و شرایط جوی به علت تاثیرهای گسترده در تمامی شئون زندگی انسان ها همواره مورد توجه بوده و نقش و جایگاه ویژه ای در برنامه ریزی های کوتاه و بلند مدت دارد.

بدون شک اکثر فعالیت های انسانی مستقیم و غیرمستقیم به آب و هوا وابسته است، داده ها و اطلاعات هواشناسی شامل پیش بینی ها، هشدارها و حتی توصیه های فنی و تخصصی به مردم و مسئولین کمک می کند تا برنامه ریزی درستی داشته باشند.

یکی از ارکان توسعه پایدار توجه به موضوع آب و هوا و اقلیم منطقه و برنامه ریزی و مدیریت بر اساس داده ها و اطلاعات هواشناسی است؛ تغییرات آب و هوایی و اقلیمی موجب افزایش روز افزون تعداد و شدت حوادث مرتبط گردیده است و با وجود مشکلاتی نظیر رشد جمع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سریع، اقدام سریع در وضعیت های مخاطره آمیز آب و هوایی مورد توجه باشد

هشدار سریع، اقدام سریع در وضعیت های مخاطره آمیز آب و هوایی مورد توجه باشد