مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 11:272022-03-23فرهنگي

برپایی 85 غرفه صنایع دستی در کرمانشاه


معاون صنایع دستی استان کرمانشاه از برپایی 85 غرفه صنایع دستی در سطح استان در ایام نوروز خبر داد.

- حسین ویسی با اشاره به برپایی 35 غرفه محصولات صنایع دستی در سطح شهر کرمانشاه افزود: این غرفه ها در کنار آثار تاریخی و گردشگری برپا شده و می تواند محصولات هنرمندان صنایع دستی را در دسترس عموم قرار دهد.

معاون صنایع دستی استان کرمانشاه همچنین از برگزاری 50 غرفه در شهرستان های استان خبر داد و گفت: هر شهرستان به نسبت ظرفیت و جمعیت مردمی، حدود پنج تا هشت غرفه را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه حدود 100 نوع سوغات و صنایع دستی در این غرفه ها به عموم مردم عرضه می شود، تاکید کرد: در کنار محصولات صنایع دستی، محصولات باغی و زراعی هر شهرستان نیز در این نمایشگاه ها عرضه می شود.

ویسی هدف از برگزاری این غرفه ها را معرفی داشته های فرهنگی و جاذبه های گردشگری استان دانست و گفت: برنامه های فرهنگی همزمان در این غرفه ها برگزار می شود و تمام تلاش این اداره کل برای رونق گردشگری و جذب هر چه بیشتر گردشگر در استان است.

وی ایجاد و توسعه بازارچه های صنایع دستی را عاملی برای ماندگاری مسافر در استان دانست و تاکید کرد: برنامه ریزی برای دائمی کردن بازارچه ها و ایجاد تنوع و خلاقیت در عرضه تولیدات از مهمترین اهدافی است که مورد توجه قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 85 غرفه صنایع دستی در کرمانشاه

برپایی 85 غرفه صنایع دستی در کرمانشاه