مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 11:022022-03-23سياسي

دولت سیزدهم در 6 ماه گذشته سرمایه اجتماعی را احیا کرده است


اقدامات دولت در 6 ماه گذشته، مردم را امیدوار کرده و سرمایه اجتماعی انقلاب و نظام را نسبتاً احیا کرده است؛ چرا که در دولت قبل این سرمایه اجتماعی به شدت آسیب دید.

- علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به گذشت 6 ماه از عملکرد دولت سیزدهم و در ارزیابی عملکرد این دولت اظهار داشت: عملکرد دولت سیزدهم در 6 ماه گذشته مثبت و رو به جلو بوده و نشان داده اند که دنبال کار مردم می دوند و از وقت استفاده می کنند.

وی ادامه داد: امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و دولت با توجه به مسائل اصلی، وارد بازی های سیاسی نشود و به حاشیه ها توجه نکند تا زمینه تحقق رشد 8 درصدی در اقتصاد کشور فراهم شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، کنترل بیماری کرونا و گسترش چشم گیر واکسیناسیون را از مهم ترین اقدامات مثبت دولت در 6 ماه اخیر خواند و گفت: دولت سیزدهم در این عرصه پا به پای پیشرفته ترین کشورهای دنیا در علم پزشکی و مسئله واکسیناسیون حرکت کرد و حتی در مواردی نیز بهتر از کشورهای پیشرفته اقدام کرد.

* کنترل نقدینگی و مهار تورم سرکش در شش ماه گذشته  پاک فطرت همچنین به تثبیت مدیریت و تلاش برای مهار و کنترل تورم سرکش به عنوان اقدام دیگر دولت سیزدهم در ماه های گذشته اشاره کرد و افزود: د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم در 6 ماه گذشته سرمایه اجتماعی را احیا کرده است

دولت سیزدهم در 6 ماه گذشته سرمایه اجتماعی را احیا کرده است