مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 11:022022-03-23اقتصادي

ساماندهی حاشیه شیراز برای کمک به مهاجرت معکوس


استاندار فارس با اشاره به اهمیت ساماندهی حاشیه و حاشیه نشینی در کلانشهر شیراز، لزوم دنبال کردن اقدامات مناسب برای کاهش مهاجرت به شهر و افزایش مهاجرت معکوس را یادآور شد.

- محمدهادی ایمانیه چهارشنبه سوم فروردین در دیدار نوروزی با شهردار، معاونان شهرداری، رییس و اعضای شورای شهر شیراز با بیان اینکه فرصت خدمت گذاری را زمانی برای اقدامات ماندگار در نظر بگیریم گفت: تغییرات در مسیر خدمت باید ماندگار باشد.

استاندار فارس با تاکید بر نوسازی و افزایش تعداد ناوگان اتوبوس رانی عنوان کرد: در مسیر خدمات دهی ناوگان اتوبوس رانی به مسافران با بهره بردن از خدمات هوشمند سازی برای آگاهی شهروندان از زمان رسیدن اتوبوس به جایگاه، شاهد نظم دهی در تردد و ارتقا خدمات خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در استان فارس با مهم دانستن ساماندهی حاشیه نشینی در کلان شهر شیراز، تصریح کرد: باید اقدامات ما در سمت و سوی کاهش مهاجرت به حاشیه شهرها و سکونت در این مکان ها باشد و شاهد مهاجرت معکوس باشیم.

ایمانیه با بیان اینکه رسیدگی به حاشیه شهر با اتخاذ تدابیری پیشگیرانه همراه باشد تا شاهد مهاجرت معکوس باشیم، از اجرای طرح محلات مسجد محور در شیراز قدردانی و اضافه کرد: این اقدام از سوی مدیریت شهری شیراز ماندگار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی حاشیه شیراز برای کمک به مهاجرت معکوس

ساماندهی حاشیه شیراز برای کمک به مهاجرت معکوس