مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 10:372022-03-23اقتصادي

توجه ویژه نمایشگاه اصفهان به فعالان تولید و مجموعه های دانش بنیان


مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی اصفهان گفت: هدفگذاری نمایشگاه بین المللی اصفهان در سال 1401، توجه بیشتر به ارتقای توانمندی واحدهای تولیدی و دانش بنیان است.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی اصفهان گفت: هدفگذاری نمایشگاه بین المللی اصفهان در سال 1401، توجه بیشتر به ارتقای توانمندی واحدهای تولیدی و دانش بنیان است.

علیرضا مرتضوی در پیام نوروزی خود اظهار کرد: تلاقی بهار و نوروز، پیام رسان آن است که باید مسیری نو آغاز کرد و با تجربه آنچه نیاز است، راه تازه ای را در مقابل خود گشود.

وی با بیان اینکه سال 1401، از جنبه های بسیاری می تواند یک سال ناب، پر رونق و شکوهمند باشد، افزود: از سویی آغاز بهار را در نو شدن روزگار به نظاره نشسته ایم و از سوی دیگر، مبدأ و سرمنشأ هر فعالیتی است که می تواند به نتیجه برسد و همگان را از نتایج مثبت آن بهره مند کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی اصفهان با اشاره به اینکه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در سال 1401، اقدامات، برنامه ها، اهداف و مسئولیت های بسیاری را برای خود تعریف کرده است، اضافه کرد: این شرکت، با تمام توانمندی های انسانی، فکری و زیرساختی خود به دنبال آن است تا افق های جدیدی را پیش روی اقتصاد ایران زمین بگشاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه نمایشگاه اصفهان به فعالان تولید و مجموعه های دانش بنیان

توجه ویژه نمایشگاه اصفهان به فعالان تولید و مجموعه های دانش بنیان