مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 10:322022-03-23سياسي

دو قطبی کردن کشور، میدان دادن به نفوذی ها است / تذکر رییسی دقیق بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از ایرنا حجت الاسلام علیرضا سلیمی درباره پیام نوروزی رییس جمهور گفت: پیام نوروزی رییس جمهور از خرمشهر بیانگر گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، - عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رییس جمهور به خوبی خطر دو قطبی شدن فضای سیاسی کشور را درک کرده است اظهار داشت: دو قطبی کردن کشور، میدان دادن به نفوذی ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از ایرنا حجت الاسلام علیرضا سلیمی درباره پیام نوروزی رییس جمهور گفت: پیام نوروزی رییس جمهور از خرمشهر بیانگر گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، تلاش و مقاومت است.

همان فرهنگ اصیلی که انقلاب اسلامی بر اساس آموزه های دینی به ما یاد داد که در برابر ظلم کرنش نکنیم، این فرهنگ به ما آموخت، می توانیم ایران را از نو بسازیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: این فرهنگ نشات گرفته از شهرهای خرمشهر و آبادان بود که به ما یاد داد برای عزت خود باید آستین ها را بالا بزنیم و برای آقایی خود تلاش بیشتری انجام دهیم.

نماینده مردم محلات و دلیجان با اشاره به نامگذاری امسال به نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی گفت: رییس جمهور در پیام نورزی خود به اتحاد همه ارکان نظام در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نامگذاری امسال تاکید داشتند تا با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو قطبی کردن کشور، میدان دادن به نفوذی ها است / تذکر رییسی دقیق بود

دو قطبی کردن کشور، میدان دادن به نفوذی ها است / تذکر رییسی دقیق بود