مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 10:172022-03-23اقتصادي

اگر 30 درصد شعارهای سال را عملیاتی می کردیم...


یک کارشناس حوزه کار بر لزوم حمایت از مجموعه های دانش بنیان تاکید کرد و گفت: شعار سال نباید در حد زدن بنر سردر ادارات دولتی باشد و اگر مدیران و دولتمردان تنها 30 درصد شعارهایی را که هر سال از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده عملیاتی می کردند، - امروز بازار کار و اشتغال و تولید در وضعیت مطلوب تری قرار داشت.

ناصر چمنی در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی نامگذاری شعار سال 1401 از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: 90 درصد نامگذاری هایی که در سالهای اخیر از سوی مقام معظم رهبری صورت گرفته در بحث اشتغال و تولید و مباحث اقتصادی بوده است که نشان می دهد آنچه امروز نیاز داریم تولید و اشتغالزایی است و امسال هم شعار دانش بنیان علاوه بر اشتغال و تولید مطرح شده و حضرت آقا تاکید دارند که باید در زمینه تکنولوژی روز هم پیشرفت داشته باشیم لذا باید درحوزه فعالیتهای دانش بنیان بیش از پیش فعالیت کنیم.

وی ادامه داد: شعار سال با نگاه به کمبودهای جامعه و نیازهای روز مردم مطرح می شود تا مدیران و دولتمردان در هر سه قوه، برای عملیاتی شدن آن برنامه ریزی کنند.

امروز دنیا به سمت و سویی می رود که با تکنولوژی های جدید سر و کار داریم و تکنولوژی های روز تولید را زیاد می کنند و با افزایش تولید، اشتغال آفرینی می شود و همه زنجیروار به هم متصل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر 30 درصد شعارهای سال را عملیاتی می کردیم...

اگر 30 درصد شعارهای سال را عملیاتی می کردیم...