مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 10:072022-03-23اجتماعي

بحران آسفالت در محور ترانزیتی و پر تردد ایذه-دهدز


با وجود فرا رسیدن زمان آغاز سفرهای نوروزی و پیش بینی حضور کم سابقه مسافران نوروزی در شهرستان ایذه، رفع مشکل خرابی آسفالت محور ایذه-دهدز به یکی از مطالبات جدی شهروندان تبدیل شده است.

-   پیش بینی حضور کم سابقه مسافران نوروزی در ایذه با این وجود سرپرست فرمانداری ایذه در جلسه اخیر ستاد سفر شهرستان از پیش بینی حضور بی سابقه مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داده بود.

حسن نبوتی اظهار کرد: فضای مسافرت ها در نوروز امسال به دلیل محدودیت های کرونایی 2 سال اخیر متفاوت خواهد بود و با این وجود به دلیل اینکه شهرستان ایذه یکی از مقاصد اصلی گردشگران و مسافران نوروزی در ایام تعطیلات نوروز است، پیش بینی حضور کم سابقه گردشگران در این شهرستان دور از انتظار نیست و از این رو می طلبد تمام دستگاه های متولی در حوزه سفر و استقبال از مسافران نورزی بیشترین تلاش و بهترین خدمات خود را ارائه دهند.

جاده ها نمود توانمندی ظرفیت ها هستند سلیمان زندی یکی از شهروندان ایذه ای با ابراز گلایه از وضعت آسفالت درون و برون شهری ایذه آن هم در آستانه سال نو که نمودی از ظرفیت های این شهرستان باید به نمایش گذاشته شود اظهار کرد: بدون شک جاده از نخستین عوامل توجه گردشگران به ظرفیت های یک منطقه و گامی مهم برای معرفی آن از طریق این افراد به دیگران خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران آسفالت در محور ترانزیتی و پر تردد ایذه-دهدز

بحران آسفالت در محور ترانزیتی و پر تردد ایذه-دهدز