مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 10:072022-03-23سياسي

هماهنگی و همراهی خوبی بین مرزبانان و مرزنشینان وجود دارد


فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به مقابله جدی با قاچاق به عنوان یک اولویت مهم، گفت: هماهنگی و همراهی خوبی بین مرزبانان و مرزنشینان در نقاط مختلف کشور وجود دارد.

- ، سردار احمد علی گودرزی صبح چهارشنبه در دیدار با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: مرزبانی در سال 98 از جانب فرمانده کل قوا به عنوان یک نیرو در انتظامی کشور نامگذاری شد و ارتقای جایگاهی پیدا کرد و این ارتقا در یکی دو سال گذشته در چرخه امنیت کشور نقش مهمی داشته است.

وی با اشاره به سختی های کار مرزبانی اضافه کرد: سربازان جمهوری اسلامی ایران نجیب ترین سربازان در کل دنیا هستند و با کمترین امکانات بیشترین کارایی را دارند.

فرمانده مرزبانی کشور خاطرنشان کرد: سربازان و فرماندهان مرزبانی همواره در خط رهبری حرکت می کند و بزرگترین خواسته آنها از ما دیدار با رهبر معظم انقلاب است.

وی بیان کرد: بیگانگان در مرزهای ما منتظر حرکت هستند ولی مرزبانان جمهوری اسلامی ایران اجازه این کار را به آنها نمی دهند و با اقتدار از هشت هزار و 755 کیلومتر مرزهای خشکی و آبی کشورمان دفاع می کنند.

سردار گودرزی مقابله هدفمند با کالای قاچاق را یک اولویت مهم دانست و افزود: در این راستا با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی در راستای حمایت از تولید داخل و منافع نظام مقدس اسلامی با جدیت در راستای مقابله با قاچاق اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هماهنگی و همراهی خوبی بین مرزبانان و مرزنشینان وجود دارد

هماهنگی و همراهی خوبی بین مرزبانان و مرزنشینان وجود دارد