مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 09:122022-03-23سياسي

لزوم تولید دانش بنیان در حوزه کشاورزی


نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی گفت: تولید دانش بنیان و صنایعی که اشتغال زایی فراوان دارد فقط مختص به صنعت نباشد و در حوزه های مختلف از جمله کشاورزی مورد توجه قرار گیرد.

- احمد دنیامالی در گفت وگو با ایسنا ضمن تبریک سال نو به شعار تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین اشاره و اظهار کرد: آن چیزی که مقام معظم رهبری امسال نیز مورد همانند سنوات گذشته مدنظر داشتند توجه به شرایط کشور در حوزه اشتغال بود.

وی تاکید کرد: البته تفاوت نامگذاری امسال تولید و اشتغال زایی بر اساس نظام دانش بنیان و استفاده از ظرفیت های موجود است تا به صنایع جدید و مورد نیاز کشور تبدیل شود مخصوصاً صنایعی که اشتغال زایی فراوانی در پی داشته باشد.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه صنایعی که امروزه در دنیا وجود دارد برای رفع نیازهای جامعه به تکنولوژی های نو احتیاج دارند و رسیدن به این امر در سایه توجه به دانش و خلاقیت محقق می شود ما نیز در سایه منویات مقام معظم رهبری باید این خلاقیت و نوآوری ها در حوزه تولید را مد نظر داشته باشیم.

دنیامالی با تاکید بر اینکه تولید دانش بنیان نه فقط در عرصه صنعت بلکه در حوزه های مختلف از جمله کشاورزی باید مورد توجه باشد، گفت: از ظرفیت اشتغال دانش بنیان باید در حوزه های مختلف و مورد نیاز کشور استف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تولید دانش بنیان در حوزه کشاورزی

لزوم تولید دانش بنیان در حوزه کشاورزی