مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 06:522022-03-23بين الملل

استخدام سگ های رباتیک در سازمان آتش نشانی نیویورک سیتی


سازمان آتش نشانی نیویورک سیتی اعلام کرد که سگ های رباتیک شرکت بوستون داینامیکس را به عنوان جدیدترین نیروهای خود استخدام کرده است.

- استخدام سگ های رباتیک در "سازمان آتش نشانی نیویورک سیتی" "سازمان آتش نشانی نیویورک سیتی" اعلام کرد که سگ های رباتیک شرکت "بوستون داینامیکس" را به عنوان جدیدترین نیروهای خود استخدام کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، سازمان آتش نشانی نیویورک سیتی (FDNY)، نام آخرین گروه از نیروهای استخدام شده خود را فاش کرده که شنیدن آن ممکن است تعجب آور باشد.

به گفته مقامات این سازمان، سگ های رباتیک شرکت آمریکایی بوستون داینامیکس (Boston Dynamics) که 75 هزار دلار قیمت دارند، نیروهای جدیدی هستند که قرار است به آتش نشانان در عملیات جستجو و نجات کمک کنند.

عرضه سگ های رباتیک، کمتر از یک سال پس از آن صورت می گیرد که اداره پلیس نیویورک سیتی (NYPD) مجبور شد قرارداد خود را با بوستون داینامیکس به دلیل نگرانی در مورد حفظ حریم خصوصی سگ های رباتیک فسخ کند.

کاپیتان مایکل لئو (Michael Leo)، از واحد رباتیک سازمان آتش نشانی نیویورک سیتی در مصاحبه ای اطمینان داد که سگ های رباتیک، ایمن هستند و جان مردم را نجات خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام سگ های رباتیک در سازمان آتش نشانی نیویورک سیتی

استخدام سگ های رباتیک در سازمان آتش نشانی نیویورک سیتی