مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 01:172022-03-22اقتصادي

رشد 240 درصدی پروازهای خارجی از تبریز/ انجام 800 پرواز داخلی و خارجی در نوروز


رامین آذری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: همزمان با آغاز تعطیلات عید نوروز برنامه ریزی برای پاسخگویی به متقاضیان استفاده از حمل و نقل هوایی در دستور کار فرودگاه های استان قرار گرفت و براساس برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شد تا با انجام 800 پرواز داخلی و خارجی زمینه را برای تامین نیاز مسافران و شهروندان فراهم آوریم.

وی افزود: طبق جدول پروازی فرودگاه تبریز از تعداد یاد شده 580 پرواز به مقاصد فرودگاه های کشور و 220 پرواز نیز به مقصد فرودگاه های بین المللی و خارجی، از 25 اسفند سال 1400 تا 15 فروردین سال جدید، از فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز صادر شد.

برنامه ریزی 100 پرواز فوق العاده بین المللی برای فرودگاه تبریز در ایام نوروز وی تاکید کرد: نیمی از 220 پرواز خارجی به عنوان برنامه های فوق العاده به ماموریت های فرودگاه تبریز افزوده شده که مسیر تبریز- استانبول و بالعکس با اختصاص 96 پرواز به خود به عنوان پر ترددترین مقصد پروازهای بین المللی تبریز در ایام نوروز محسوب می شود.

  آذری با اشاره به برقراری پرواز دمشق- تبریز بعداز 9 سال وقفه تصریح کرد: این مسیر پروازی با توجه به تقاضاهایی که جهت حضور در این شهر مذهبی و مقدس از سوی مسافران داشت مجددا راه اندازی و منجر به جابه جایی مسافر بین ایران و سوریه از طریق فرودگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 240 درصدی پروازهای خارجی از تبریز/ انجام 800 پرواز داخلی و خارجی در نوروز

رشد 240 درصدی پروازهای خارجی از تبریز/ انجام 800 پرواز داخلی و خارجی در نوروز