مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 00:272022-03-22اجتماعي

بارش برف در ارتفاعات مهدی شهر/ محورهای کوهستانی لغزنده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهدی شهر، از ساعاتی قبل بارش برف ارتفاعات شهرستان مهدی شهر را سفیدپوش کرد و محورهای کوهستانی این شهرستان لغزنده است.

 با توجه به شرایط جوی استان سمنان، ستاد مدیریت بحران به منظور خدمات رسانی سریع و به موقع در آمادگی کامل به سر می برد.

با همکاری نیروهای خدماتی و امدادی استان سمنان در راستای کنترل محورها و خدمات رسانی هر چه بهتر به هم وطنان مسافر اقدام می شود.

در صورت بروز هرگونه حادثه و تصادف برای مسافران در طول محورهای مواصلاتی استان سمنان، همراهان بیماران حادثه دیده اسکان داده می شوند.

کنترل عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان سمنان با استفاده از سیستم های هوشمند ITS از اولویت های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان انجام می شود.

در حال حاضر، 56 دستگاه ترددشمار، 59 سامانه ثبت تخلف و 22 دستگاه دوربین نظارتی در محورهای مواصلاتی استان سمنان فعال هستند.

سالانه دست کم 15 میلیون مسافر و گردشگر از محورهای ارتباطی استان سمنان تردد می کنند و حدود 600 کیلومتر از محور تهران-مشهد در استان سمنان واقع شده است.

مردم ضمن پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای کوهستانی استان سمنان، حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند و قبل از سفر برای اطلاع از وضع جاده ها به سایت www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف در ارتفاعات مهدی شهر/ محورهای کوهستانی لغزنده است

بارش برف در ارتفاعات مهدی شهر/ محورهای کوهستانی لغزنده است