مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 20:122022-03-22سياسي

آیت الله ری شهری گام های بسیاری در ترویج و نشر اسلام ناب محمدی برداشت


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند با صدور پیامی درگذشت آیت الله ری شهری را تسلیت گفت و اظهار کرد: این عالم عالیقدر در سراسر عمر بابرکت، - ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند با صدور پیامی درگذشت آیت الله ری شهری را تسلیت گفت و اظهار کرد: این عالم عالیقدر در سراسر عمر بابرکت، گام های زیادی در ترویج و نشر اسلام ناب محمدی(ص) و معارف نورانی اهل بیت (ع) برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی آمده است: با تأسف فراوان خبر رحلت عالِم ربانی و فقیه پارسا و پرهیزگار آیت الله آقای حاج شیخ محمد محمدی ری شهری اعلی الله مقامه را دریافت کردم.

وی افزود: آیت الله ری شهری از جمله شخصیت های وارسته ای بود که مقام علمی و پرورش شاگردان برجسته در کنار تقوا و اخلاص این عالم بزرگوار و نیز وفاداری و تعهد انقلابی و اجتماعی، شخصیت جامعی از ایشان ساخته بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: اینجانب فقدان این عالم پرهیزگار را به ساحت قدس ولی الله الاعظم عجل الله فرجه الشریف، مقام معظم رهبری، مراجع عظام، حوزه های علمیه، شاگردان آن فقیه عالی قدر، فرزندان مکرشان و عموم ارادتمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله ری شهری گام های بسیاری در ترویج و نشر اسلام ناب محمدی برداشت

آیت الله ری شهری گام های بسیاری در ترویج و نشر اسلام ناب محمدی برداشت