مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 19:522022-03-22اقتصادي

سفرهای جاده ای در آذربایجان شرقی 14 درصد افزایش یافت


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت : سفرهای جاده ای نسبت به مدت مشابه سال گذشته 14 درصد افزایش یافته است.

- ، اورجعلی علیزاده عصر امروز در گفت و گو با خبرنگاران گفت: بیش از پنج میلیون و 600 هزار دستگاه خودرو از محورهای استان در ایام اجرای طرح نوروزی راهداری از 25 اسفند ماه تردد کرده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی ادامه داد: در این مدت بیشترین میزان تردد از آزادراه تبریز- زنجان، میاندوآب، ملکان، جزیره اسلامی تبریز و ایواوغلی مرند انجام شده است.

وی افزود: در این مدت، ناوگان حمل و نقل عمومی استان اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری 64 هزار و 213 مسافر را با 6 هزار و 788 سفر جابه جا کرده است.

علیزاده گفت: از پایانه مسافربری جلفا تعداد چهارهزار و 900 مسافر و از پایانه مرزی نودوز، 2 هزار و 600 مسافر تردد کرده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی افزود: در حال حاضر کلیه راه های شریانی، اصلی و فرعی استان باز است و تردد در آنها جریان دارد.

وی ادامه داد: با توجه به بارش برف در روزهای اخیر در اکثر محورهای استان راهداران اداره کل با استفاده از ماشین آلات راهداری بیش از 18 هزار کیلومتر باند راه را برف روبی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرهای جاده ای در آذربایجان شرقی 14 درصد افزایش یافت

سفرهای جاده ای در آذربایجان شرقی 14 درصد افزایش یافت