مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 17:572022-03-22حوادث

چگونگی حادثه منجر به قتل در مغازه آجیل فروشی کرمانشاه


به دنبال این موضوع میان خریدار و پدر قاتل درگیری لفظی و سپس فیزیکی ایجاد می شود و در ادامه قاتل 25 ساله با مشاهده این صحنه به هواخواهی پدرش وارد ماجرا شده و با چاقویی که در خودرو داشته ضربه ای به شکم فروشنده 24 ساله وارد می کند.

- رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه جزییات تازه ای از حادثه منجر به قتل در مغازه آجیل فروشی شهر کرمانشاه که شب عید اتفاق افتاد را تشریح کرد.

سرهنگ پرویز نظری اظهار داشت: این حادثه ظهر روز یکشنبه، 29 اسفند در خیابان حداد عادل (بازار آجیل فروشی) کرمانشاه و ساعاتی پیش از سال نو اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی پلیس و طبق اظهارات قاتل دستگیر شده، خانواده وی برای خرید آجیل شب عید به یکی از آجیل فروشی های خیابان یاد شده مراجعه می کنند.

نظری تصریح کرد: پس از حضور خانواده این فرد در مغازه، پدر قاتل قبل از خرید اقدام به تست کردن آجیل و تنقلات می کند که فروشنده نیز از وی می خواهد از این کار به خاطر رعایت مسائل بهداشتی با توجه به شیوع کرونا و اینکه ممکن است افراد دیگر با مشاهده این کار اقدام به خرید از مغازه وی نکنند، خودداری کند.

رییس پلیس آگاهی استان یادآوری کرد: به دنبال این موضوع میان خریدار و پدر قاتل درگیری لفظی و سپس فیزیکی ایجاد می شود و در ادامه قاتل 25 ساله با مشاهده این صحنه به هواخواهی پدرش وارد ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونگی حادثه منجر به قتل در مغازه آجیل فروشی کرمانشاه

چگونگی حادثه منجر به قتل در مغازه آجیل فروشی کرمانشاه