مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 16:272022-03-22سياسي

شایعه انگیزه قتل سربازان به علت نرفتن به مرخصی کذب است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان قضایی نیروهای مسلح درباره قتل چهار نفر به دست یکی از سربازان یکی از پادگان های منطقه دوم نیروی دریایی سپاه بوشهر، - سازمان قضایی نیروهای مسلح درباره قتل چهار نفر به دست یکی از سربازان یکی از پادگان های منطقه دوم نیروی دریایی سپاه بوشهر، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان قضایی نیروهای مسلح درباره قتل چهار نفر به دست یکی از سربازان یکی از پادگان های منطقه دوم نیروی دریایی سپاه بوشهر، توضیحاتی ارائه کرد.

روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه هنوز علت دقیق حادثه و انگیزه قاتل مشخص نیست اعلام کرد، قبل از اخذ اظهارات متهم هیچ ادعایی صحت ندارد.

گفتنی است، سربازی که سحرگاه دیروز در یک پادگان نظامی چهار نفر از سربازان هم خدمتی خود را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، با اقدام به موقع پلیس استان، در یکی از روستاهای حوالی دیلم در محاصره نیروهای انتظامی استان قرار گرفت و دستگیر شد.

این سرباز پس از حادثه، با گروگان گرفتن احدی از شهروندان، قصد عزیمت به خوزستان را داشت که با اشراف اطلاعاتی پلیس و در هنگام عبور در شهرستان دیلم، شناسایی و خودرو در اختیار وی توقیف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایعه انگیزه قتل سربازان به علت نرفتن به مرخصی کذب است

شایعه انگیزه قتل سربازان به علت نرفتن به مرخصی کذب است