مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 15:122022-03-22حوادث

کشف بیش از یک تُن مواد مخدر در استان خراسان رضوی


با تلاش تیم های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی، بیش از یک تُن مواد مخدر در این استان کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سرتیپ محمد کاظم تقوی فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: تیم های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ هایی از قاچاق محموله سنگین مواد افیونی در استان کرمان دست یافتند.

وی افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی پس از ردزنی های اطلاعاتی با همکاری فرماندهی انتظامی استان کرمان خودروی سواری حامل مواد مخدر را در محور کرمان توقیف کرد.

در این عملیات ضربتی و غافلگیرانه با دستگیری راننده خودرو در بازرسی از وسیله نقلیه 768کیلو تریاک کشف شد و تحقیقات گسترده پلیسی در این باره باهدایت مراجع قضایی ادامه دارد.

همچنین سردار سرتیپ دوم ابراهیم قربان زاده جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی نیز گفت: تیم های مرکز عملیات ویژه پلیس موادمخدر استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان زاوه یک دستگاه خودرو پژو 405 حامل موادمخدر را در مسیر شهرستان تربت حیدریه ردزنی کردند.

وی افزود: پلیس در عملیات تعقیب و گریز، خودروی حامل مواد افیونی را با تیراندازی هوایی متوقف کرد که در بازرسی از این خودرو 292 کیلوگرم تریاک ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از یک تُن مواد مخدر در استان خراسان رضوی

کشف بیش از یک تُن مواد مخدر در استان خراسان رضوی