مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 14:072022-03-22سياسي

حراست از منابع آبی وظیفه همگانی است


استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی آب گفت: حراست و پاسداری از منابع آبی وظیفه ای همگانی و مهم اجتماعی و فرهنگی آحاد مردم و مسئولان است.

- عابدین خرّم در پیامی که به مناسبت روز جهانی آب صادر کرد با بیان اینکه آب نماد زندگی و سرچشمه پاکیزگی و مایه آبادانی و رشد و توسعه است، اظهار کرد: آب بی بدیل ترین نعمت الهی است که خداوند به مخلوقات خود ارزانی داشته است و جا دارد که با وقوف بر اهمیت و ارزش لایتناهی این ماده بی همتا، در حفاظت و حراست از آن بیش از پیش کوشا باشیم.

وی ادامه داد: ویروس همه گیر کرونا بار دیگر نقش آب را به عنوان عنصری بی جایگزین در حفظ بهداشت و سلامت همگانی یادآور شد و به یادمان آورد که حفظ و تضمین سلامت و حیات در گرو حفاظت از آب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، خرّم با اشاره به اینکه امروز به حول و قوه الهی و با زحمات شبانه روزی دست اندرکاران تلاشگر و بی­ ادعای صنعت آب آذربایجان شرقی، از جریان حیات بخش این نعمت الهی برخورداریم، اضافه کرد: شعاری که برای روز جهانی آب در سال جاری از سوی سازمان ملل متحد انتخاب شده است آب زیرزمینی، مریی شدن نامریی می باشد و بی تردید مردم شریف آذربایجان شرقی با مشاهده نشانه های بارز تحقق ابن شعار که در قالب فرونشست زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حراست از منابع آبی وظیفه همگانی است

حراست از منابع آبی وظیفه همگانی است