مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 13:272022-03-22اقتصادي

پنج دستور بانکی خاندوزی در 1400


یکی از حوزه های مورد توجه وزیر امور اقتصادی و دارایی در سال گذشته شبکه بانکی بود که در این راستا، پنج دستور چون پرداخت تسهیلات خرد بدون اخذ ضامن، - پرداخت وام 10 میلیونی قرض الحسنه به سرپرستان کرونایی، ارائه قرارداد تسهیلات، برگشت وجوه اضافی از وام گیرندگان و الزام بانک های دولتی به انتشار اسامی ابربدهکاران بانکی را به بانک ها ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اصلاح نظام تامین مالی از طریق بانک ها جایگاه مهمی در برنامه های احسان خاندوزی دارد که برخی از مهم ترین ابعاد آن شامل مواردی چون اصلاح ترازنامه بانک های دولتی و ارتقای توان تسهیلات دهی آن ها برای بنگاه های اقتصادی و خانوارها با افزایش سرمایه بانک های دولتی و غیردولتی، توسعه نظام اعتبارسنجی و رتبه بندی هستند.

وی با آغاز رسمی فعالیتش در وزارت اقتصاد نیز، یکی از حوزه های مورد توجه خود را نظام بانکی قرار داد و بخشنامه ها، دستورالعمل ها و ابلاغیه های مهمی در این زمینه صادر کرد.

وزیر اقتصاد ابتدا در اوایل آبان ماه سال گذشته در نامه ای از رییس کل بانک مرکزی اسامی ابربدهکاران خود هر سه ماه یک بار در سایت بانک مربوطه است که باید مشخصات تسهیلات گیرنده یا متعهد، توجیه بانک برای تخصیص منابع، مبلغ تسهیلات یا تعهدات، میزان بازپرداخت، مانده بدهی، نرخ سود و نوع کلی تضامین برای عموم ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج دستور بانکی خاندوزی در 1400

پنج دستور بانکی خاندوزی در 1400