مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 13:072022-03-22اجتماعي

امکانات برای پذیرایی از مسافران نوروزی در ملایر مهیاست


شهر جهانی ملایر با قدمت چندین قرن و با داشتن دو برند جهانی مبل منبت و انگور، اکنون آماده ‏پذیرایی از مسافران نوروزی و گردشگران است.

‏ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ فرماندار ملایر و جمعی از مسئولین، با حضور در مبادی ورودی شهر از مسافران نوروزی که وارد جهان شهر ملایر شدند با اهدای سوغات و صنایع دستی ملایر و همچنین با نواختن ساز و دهل و اجرای برنامه فرهنگی حاجی فیروز استقبال کردند.

سلمان اسماعیلی در حاشیه این آیین با خوش آمدگویی به مسافران نوروزی، شهر جهانی ملایر را دارای ظرفیت های ویژه تاریخی و طبیعی گردشگری و دو برند جهانی مبلمان منبت و انگور دانست و گفت: تمامی تمهیدات و اقدامات لازم که می تواند سفر خوبی را برای مردم و مسافران نورزوی رقم بزند، در این شهرستان اندیشیده شده است.

اسماعیلی با بیان اینکه بازارهای ملایر از جمله بازار مبل و منبت با برند جهانی به روی مسافران باز است، بیان کرد: از همه هموطنان دعوت می کنیم به شهر جهانی ملایر سفر کنند.

وی اظهارکرد: تعداد 282 اتاق توسط بخش دولتی و خصوصی برای اسکان و پذیرایی از مسافران نوروزی در شهرستان ملایر پیش بینی شده است.

بازدید سرزده از نانوایی های سطح شهر فرماندار ملایر به صورت سرزده از نانوایی های سطح شهر ‏بازدید و وضعیت نانوایی ها را از نظر تامین آرد و پخت نان و نوع فعالیت در روزهای تعطی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات برای پذیرایی از مسافران نوروزی در ملایر مهیاست

امکانات برای پذیرایی از مسافران نوروزی در ملایر مهیاست