مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 12:422022-03-22سياسي

گشایش اقتصادی بروجرد در 1401/ طرح های دانش بنیان و اشتغال آفرین اجرا شود


نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گشایش اقتصادی بروجرد در سال 1401، بر ضرورت اجرای طرح های دانش بنیان و اشتغال آفرین در این شهرستان تاکید کرد.

- ، فاطمه مقصودی امروز سه شنبه در گفت و گو با رسانه ها گفت: سال جاری به عنوان سال گشایش طرح های نیمه تمام و گشایش اقتصادی برای صنایع راکد بروجرد خواهد بود.

وی افزود: در سال گذشته اقدامات گسترده ای برای رفع مشکلات صنایع راکد و طرح های نیمه تمام صورت گرفته که با این اقدامات در سال جاری گشایش اقتصادی برای این طرح ها انتظار می رود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: صنایع سامان کاشی، عظیم خودرو، شهرک صنعتی اشترینان، طرح سد آبسرده، راه آهن بروجرد، توسعه طرح های روستایی و … از جمله طرح هایی است که در سال جاری می توان شاهد رشد و توسعه آنها بود.

مقصودی اضافه کرد: فاز دوزندگی صنایع نساجی بروجرد نیز در روزهای آخر سال 1400 به بهره برداری رسید که با تکمیل فازهای مختلف آن زمینه توسعه اقتصادی این صنایع و ایجاد اشتغال برای شهروندان فراهم می شود.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال 1401 نیز اظهار داشت: برای رشد و توسعه اقتصادی باید در زمینه طرح های دانش بنیان و اشتغال آفرین اقدام کرد تا بتوانیم در راستای توسعه اقتصادی و اشتغالزایی بیشتر اقدام ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشایش اقتصادی بروجرد در 1401/ طرح های دانش بنیان و اشتغال آفرین اجرا شود

گشایش اقتصادی بروجرد در 1401/ طرح های دانش بنیان و اشتغال آفرین اجرا شود