مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 12:422022-03-22حوادث

11 مصدوم حوادث رانندگی در نخستین روز سال


سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث مازندران گفت: در سال جدید و طی 24 ساعت گذشته، 11 مصدوم تصادفی به علت واژگونی خودرو، خدمات اورژانس پیش بیمارستانی دریافت کردند که 10 تن از آنان به بیمارستان منتقل شدند.

- ذکریا اشکپور در جمع خبرنگاران مهمترین اقدامات اورژانس مازندران در حوادث ویژه در نخستین روز از سال 1401 را اینگونه تشریح کرد: در 24 ساعت گذشته علاوه بر مصدومان رانندگی، 6 نفر نیز دچار مسمومیت با مونوکسید کربن شدند که خدمات پیش بیمارستانی دریافت کردند.

اشکپور درباره مسمومان با گاز co افزود: 2 نفر در محمودآباد به بیمارستان شهدا انتقال یافتند و 2 نفر نیز در بابلسر به بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار منتقل شدند.

همچنین صبح امروز 2 فروردین 1401، در امامزاده عبدالله آمل 2 نفر با مسمومیت گاز مونوکسید کربن به بیمارستان 17 شهریور آمل انتقال یافتند.

وی درباره حوادث جاده ای خاطرنشان کرد: طی واژگونی یک دستگاه خودروی ال90 درمحور هراز و یک دستگاه خودروی پژو پارس در منطقه رفیع آباد آمل، 11 نفر مصدوم شدند که یک نفر از آنان به صورت سرپایی مداوا شد و باقی به بیمارستان 17 شهریور آمل منتقل شدند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 مصدوم حوادث رانندگی در نخستین روز سال

11 مصدوم حوادث رانندگی در نخستین روز سال