مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 12:422022-03-22سياسي

خبرهای خوش معاون رییس جمهور برای مردم کوهرنگ


معاون اجرایی رییس جمهور امروز با همراهی استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مدیران استانی در مناطق زلزله زده شهرستان کوهرنگ و روستای گزستان در منطقه عشایری بازفت حضور پیدا کرد و از نزدیک در جریان روند بازسازی منازل تخریب شده و آسیب دیده از زلزله قرار گرفت.

- سید صولت مرتضوی دوم فروردین ماه در جمع مردم شهرستان کوهرنگ با اشاره به اینکه بخشی از روستاهای عشایری این شهرستان از دسترسی به راه ارتباطی محروم هستند، اظهار کرد: عبور از رودخانه برای دسترسی به روستاهای اطراف کاری بسیار دشوار است، بنابراین احداث پل برای تردد اهالی روستای گزستان از ضروریات محسوب می شود، این پُل در آینده ای نزدیک احداث خواهد شد، اعتبار مورد نیاز برای احداث این پل قبل از سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری تامین می شود.

معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری افزود: یکی از اهداف سفر به شهرستان کوهرنگ بررسی وضعیت زلزله زدگان این شهرستان بود، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اقدامات خوبی در این راستا انجام داده و خوشبختانه 496 واحد احداثی تخریب شده در زلزله شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه بحث تخریب و آواربرداری منازل آسیب دیده در زلزله در شهرستان کوهرنگ انجام شده است، گفت: عملیات اجرایی بازسازی منازل در مناطق زلزله زده آغاز شده است و پیشرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای خوش معاون رییس جمهور برای مردم کوهرنگ

خبرهای خوش معاون رییس جمهور برای مردم کوهرنگ