مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 12:372022-03-22حوادث

امدادرسانی هلال احمر اصفهان به 72 حادثه در طرح نوروزی 1401


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان این که 47 پایگاه امداد و نجات در نوروز امسال در سطح استان فعال است، گفت : تا کنون نجات گران این جمعیت به 72 مورد حادثه امدادرسانی کرده اند.

- داریوش کریمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: طرح امداد و نجات نوروزی همزمان با سراسر کشور از 25 اسفند کار خود را آغاز کرد و این جمعیت دارای 42 پایگاه  امداد و نجات ثابت ، 1 پایگاه امداد هوایی ، 2 پایگاه امداد و نجات موقت ، 1 تیم توانا خواهر و 1 تیم واکنش سریع است.

وی  با اشاره به فعالیت 26 تیم عملیاتی در سطح شعب جمعیت هلال احمر در شهرستان های استان افزود: هر تیم که متشکل از 15 نفر از نجات گران  با تجربه جمعیت هستند ، در مدت اجرای  طرح نوروزی در آماده باش کامل قرار دارند.

کریمی ادامه داد: افراد حاضر در پایگاه های امداد و نجات استان  به صورت 24 ساعته  در پایگاه حضور دارند و در هر پایگاه در هر شیفت 24 ساعته به صورت میانگین 4 تا 5 نجات گر حضور دارد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان بیان کرد: مرکز فرماندهی و مدیریت عملیات جمعیت در مرکز استان مستقر است و  حوادثی که به شماره 112 هلال احمر و یا توسط مرکز عملیات سایر دستگاه های امدادی به ما اعلام شود،  امداد رسانی لازم تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی هلال احمر اصفهان به 72 حادثه در طرح نوروزی 1401

امدادرسانی هلال احمر اصفهان به 72 حادثه در طرح نوروزی 1401