مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 12:022022-03-22اجتماعي

15 دارالقرآن لرستان از کمبود نیروی متخصص رنج می برند


رییس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش لرستان با اشاره به فعالیت 15 دارالقرآن آموزش و پرورش در سطح این استان، گفت: دارالقرآن های آموزش و پرورش استان از کمبود نیروی تخصصی رنج می برند.

- عیسی حیدروند در گفت وگو با ایسنا با اشاره به فعالیت مراکز دارالقرآن های آموزش و پرورش در سراسر این استان، اظهار کرد: 15 دارالقرآن در شهرستان ها و مناطق آموزش و پرورش لرستان فعالیت دارد.

وی با اشاره به اینکه این مراکز توسط نیروهای تخصصی حوزه قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش مدیریت می شوند، گفت: از مهمترین برنامه های دارالقرآن های آموزش و پرورش لرستان می توان به توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در مدارس در بین دانش آموزان و عموم جامعه اشاره کرد.

حیدروند با تأکید بر اینکه با توجه به فرامین مقام معظم رهبری یکی از اولویت های دارالقرآن های آموزش و پرورش لرستان تربیت حافظین قرآن کریم از حفظ نیم جزء تا حفظ کل براساس برنامه مشخص و جمعیت هر منطقه است، افزود: شناخت استعدادهای قرآنی، انجام فعالیت های فوق برنامه با توجه به زیست بوم جدید آموزش و پرورش و برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز در مراحل آموزشگاهی، شهرستانی و استانی از اهم وظایف و رسالت های دارالقرآن های آموزش و پرورش لرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 دارالقرآن لرستان از کمبود نیروی متخصص رنج می برند

15 دارالقرآن لرستان از کمبود نیروی متخصص رنج می برند