مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 11:172022-03-22سياسي

نظام جمهوری اسلامی از استحکام لازم برای مقابله با دشمنان برخوردار است


فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: مردم مطمئن باشند نظام جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح ما بسیار قوی هستند و از استحکام لازم برای مقابله با دشمنان برخوردار هستیم.

- ایسنا/خوزستان فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: مردم مطمئن باشند نظام جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح ما بسیار قوی هستند و از استحکام لازم برای مقابله با دشمنان برخوردار هستیم.

سردار حسن شاهوارپور امروز دوم فروردین ماه در حاشیه مراسم سالروز عملیات فتح المبین با تبریک سال نو، اظهارکرد: امروز سالگرد عملیات فتح المبین است.

فتح المبین در تاریح یکم فروردین سال 1361 در منطقه عمومی غرب کرخه، رو به روی شوش، اندیمشک و دزفول انجام شد.

عملیات بسیار بزرگ و یکی از چهار عملیات بزرگی بود که رزمندگان اسلام موفق شدند نیروهای بعثی را از خاک جمهوری اسلامی ایران بیرون کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افوزد: این عملیات همیشه باید یادآوری شود زیرا ما شهدای بزرگی را در این منطقه در راه اسلام از دست دادیم و تقدیم کردیم.

امروز نیز با همت مردم شوش، مسئولان محترم و خادمان یادمان، برنامه خوبی برای تجلیل از ایثارگری شهدای والا مقام برگزار شد و یکی از موضوعات مختلف برای این مراسم این است که یادآوری کنیم رزمندگان اسلام با دست خالی در زمانی که حداکثر یک سال و نیم از عمر انقلاب اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام جمهوری اسلامی از استحکام لازم برای مقابله با دشمنان برخوردار است

نظام جمهوری اسلامی از استحکام لازم برای مقابله با دشمنان برخوردار است