مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 11:122022-03-22سياسي

تصادفات رخ به رخ گردنه اسدآباد به صفر رسید


رییس اداره حوادث و فوریت های پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از به صفر رسیدن تصادفات رخ به رخ و کاهش مرگ و میر تصادفات در محل نصب نیوجرسی گردنه اسدآباد خبر داد.

- بهمن اشرافیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از به صفر رسیدن تصادفات رخ به رخ در گردنه اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: از زمان نصب نیوجرسی گردنه اسدآباد، آمار تصادف رخ به رخ در محدوده نصب آن به صفر رسیده و آمار مرگ و میر تصادفات کاهش یافته است.

وی ضمن قدردانی از تلاش و پیگیری نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در نصب این نیوجرسی ها گفت: سالها دغدغه تصادفات گردنه اسدآباد را داشتیم که خوشبختانه در حال حاضر آمار کاهش یافته است.

رییس اداره حوادث و فوریت های پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در ادامه به بازدید صورت گرفته از پایگاه جاده ای فوریت های پزشکی روستای رستم آباد از توابع دهستان کلیایی شهرستان در این ایام اشاره کرد و افزود: این پایگاه جاده ای در دهه فجر 1400 افتتاح شد و امروز تجهیز و آماده ارائه خدمات پزشکی به اهالی 14 روستای تابعه دهستان کلیایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: قبل از افتتاح این پایگاه که از مطالبات 20 ساله اهالی دهستان کلیایی بود، مردم روستاهای دوردست اسدآباد ساکن دهستان کلیایی، خدمات پزشکی اورژانسی خود را از پایگاه جاده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادفات رخ به رخ گردنه اسدآباد به صفر رسید

تصادفات رخ به رخ گردنه اسدآباد به صفر رسید