مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 09:122022-03-22اقتصادي

جزییات عملکرد 6 ماهه دولت در حوزه آب؛ از جهاد آبرسانی تا اصلاح نظام تعرفه گذاری


جهاد آبرسانی، استقرار نظام حکمرانی آب در کشور، توجه به اقتصاد آب و مسئله مدیریت موفق دولت در سیل هرمزگان، برخی از محورهای عملکرد 6 ماهه وزارت نیرو در حوزه آب به حساب می آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، 6 ماه از فعالیت دولت مردمی می گذرد و در این مدت تغییر ریل سیاست گذاری در اغلب وزارت خانه ها و در نهایت عملکرد مسئولان به خوبی دیده می شود.

در این بین وزارت نیرو به عنوان یک نهاد خدمت رسان در شرایطی با تغییرات جدی مدیریتی مواجه شد که خاموشی برق و کمبود آب مردم را در تابستان سال 1400 کلافه کرده بود و از سوی دیگر 2 سال پیاپی شاهد قطعی مکرر برق در فصل زمستان نیز بودیم.

در این شرایط نگاهی به فعالیت های قابل توجه اتفاق افتاده در 6 ماه گذشته می تواند از جهت گیری وزارت نیرو در جهت مهیا کردن بهترین شرایط تامین الفبای توسعه کشور یعنی آب و برق پرده برداری کند.

بر این اساس به منظور بررسی فعالیت های 6 ماه این وزارت خانه راهبردی دربخش آب در روز جهانی آب (دوم فروردین ماه) به بررسی محورهایی نظیر جهاد آبرسانی، استقرار نظام حکمرانی آب در کشور، توجه به اقتصاد آب و مسئله مدیریت موفق دولت در سیل هرمزگان می پردازیم.

*جهاد آبرسانی الگویی برای خدمت رسانی به جامعه روستایی زیرساخت های تامین آب شهری و روستایی ایران نسبت به سایر نقاط دیگر دن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات عملکرد 6 ماهه دولت در حوزه آب؛ از جهاد آبرسانی تا اصلاح نظام تعرفه گذاری

جزییات عملکرد 6 ماهه دولت در حوزه آب؛ از جهاد آبرسانی تا اصلاح نظام تعرفه گذاری