مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 09:022022-03-22اجتماعي

آموزش و پرورش هزارکلاس دیگر را برای اسکان زائران در قم آماده کند


فرماندار قم از آموزش و پرورش استان خواست تا علاوه بر سه هزار کلاس آماده شده، هزار کلاس دیگر را برای اسکان زائران در قم آماده کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس ذاکریان شامگاه دوشنبه در جلسه کمیته ستاد اسکان زائرین که در فرمانداری قم برگزار شد اظهار داشت: در روز اول فروردین ماه شاهد حجم زیادی از مسافران بودیم به گونه ای که ظرفیت تمامی مراکز اقامتی رسمی و غیر رسمی تکمیل شده بود.

فرماندار قم با بیان اینکه آموزش و پرورش استان قم سه هزار کلاس درس را برای اسکان نوروزی تجهیز کرده اظهار داشت: توقع این بوده از آنجایی که سال 98 تعداد 6 هزار کلاس درس برای اسکان زائران آماده سازی شده بود امسال نیز این میزان را در اختیار داشتیم.

وی بیان داشت: از آموزش و پرورش درخواست می شود تا هزار کلاس درس دیگر را برای اسکان زائران نورزوی در قم آماده سازی کنند که پتو و موکت آن نیز توسط دستگاه هایی همانند هلال احمر تامین می شود.

ذاکریان گفت: با توجه به سرد بودن هوا در شب ها زائران نباید در فضای آزاد پارک ها و بوستان ها مستقر شوند و ما در این زمینه مسئولیت داریم و باید همه امکانات استان در راستای تامین فضای مسقف بسیج شود.

فرماندار قم ادامه داد: با توجه به بیماری کرونا برخی ها هنوز احتیاط می کنند و سفر نمی آیند؛ اما حجم ترددها و انعکاس آن در رسانه ملی ممکن اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش هزارکلاس دیگر را برای اسکان زائران در قم آماده کند

آموزش و پرورش هزارکلاس دیگر را برای اسکان زائران در قم آماده کند