مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 07:522022-03-22سياسي

انفجار خنده در کلاس های مجازی/ از دعوت استاد به آبگوشت تا حضور با پیژامه


شیوع ویروس کرونا سبب شد تا کلاس های دانشگاه ها به صورت مجازی برگزار شود که در این نوع آموزش، اتفاقات جالبی هم رخ می دهد، مثلا صدای خر و پف دانشجو در کلاس پخش می شود یا استاد را به آبگوشت دعوت می کنند.

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس؛ در گیر و دار اواخر اسفند و خرید نوروزی به قصد خرید روسری وارد یکی از پاساژهای تهران شدم، بعد از گذر از چند مغازه چشمم به مغازه روسری فروشی افتاد که از روسری های داخل ویترین اینگونه برمی آمد که روسری مورد علاقه ام را آنجا پیدا می کنم.

وارد مغازه شدم اما صدایی شنیدم که یک لحظه تصور کردم سر کلاس هستم، صدای استادی که در حال درس دادن است به گوشم رسید، بعد از سلام کردن به خانم فروشنده که دختر جوان و بلند قدی بود، از او درباره صدای پخش شده در مغازه پرسیدم.

گفت: در حین فروش روسری، سر کلاس آنلاین دانشگاه هستم.

با دیدن چهره متعجب من، درباره حضور در کلاس در حین فروش روسری بیشتر توضیح داد، به طوری که تا دقایقی خرید روسری را فراموش کرده و گرم صحبت با دانشجوی فروشنده شدم.

از او درباره اتفاقات جالب در کلاس های مجازی پرسیدم، گفت: کندی نت در ایران بهترین موهبت برای دانشجویان در ایران است، حتی زمان ارائه دروس هروقت به مشکل می خوریم آفلاین می شویم و قطعی نت را بهانه می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفجار خنده در کلاس های مجازی/ از دعوت استاد به آبگوشت تا حضور با پیژامه

انفجار خنده در کلاس های مجازی/ از دعوت استاد به آبگوشت تا حضور با پیژامه