مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 05:222022-03-22سياسي

همه کارکنان شهرداری یک طرف، 25 نفر یک طرف دیگر/مدیران نجومی چه کسانی هستند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، موضوع شفاف سازی در شهرداری یکی از موضوعاتی است که از ابتدای شورای ششم مورد تأکید بوده و بارها در جلسات علنی به آن اشاره شده است.

تا آنجا که پس از انتخاب شهردار، علیرضا فیروزفر نیز در نخستین جلسه علنی که حضور داشت، به بحث شفاف سازی تأکید کرده و گفت: شهرداری زنجان به اتاق شیشه ای تبدیل خواهد شد.

اما یکی از مباحثی که از سالیان گذشته مورد بحث بوده، پرداختی های شهرداری زنجان در بخش های مختلف است که حتی کارکنان این ارگان هم تأکید بر شفاف سازی آن داشتند، این روزها با پرداخت رفاهی کارکنان مشخص شده است که تقسیم بندی این بخش از بودجه به شکلی متفاوت انجام شده است.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان در این باره به خبرنگار فارس گفت: با عنایت به آیین نامه الحاقی رفاهی کارکنان که همه ساله باید در در شورا طبق ضوابط حاکم مصوب و اجرایی شود، اما این قانون الحاقی به لحاظ اجرایی معیوب و با عدم نظارت کافی دستگاه های نظارتی باعث ایجاد سوء استفاده و دور زدن قانون شده است.

انسیه ابوبصیر گفت: متاسفانه عدم نظارت موجب شده که این قانون با چرخش 180 درجه ای اجرای متفاوت داشته و یا به ادبیات دیگر این مصوبه بنام کارگر به کام مدیران تمام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه کارکنان شهرداری یک طرف، 25 نفر یک طرف دیگر/مدیران نجومی چه کسانی هستند؟

همه کارکنان شهرداری یک طرف، 25 نفر یک طرف دیگر/مدیران نجومی چه کسانی هستند؟