مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 00:422022-03-21سياسي

اتمام گازرسانی به روستاهای محروم بخش هزارجریب تا نیمه خرداد


استاندار مازندران با اشاره به محرومیت تعدادی از روستاهای بخش هزارجریب شهرستان نکا از نعمت گاز گفت: به مدیرکل گاز استان اعلام شد تا 14 خرداد گازرسانی این روستاها تکمیل شود.

- استاندار مازندران در نخستین جلسه شورای اداری استان در نکا خبر داد اتمام گازرسانی به روستاهای محروم بخش هزارجریب تا نیمه خرداد ایسنا/مازندران استاندار مازندران با اشاره به محرومیت تعدادی از روستاهای بخش هزارجریب شهرستان نکا از نعمت گاز گفت: به مدیرکل گاز استان اعلام شد تا 14 خرداد گازرسانی این روستاها تکمیل شود.

استاندار مازندران در نخستین روز سال 1401 با حضور در شهرستان نکا و برگزاری جلسه شورای اداری استان در مسجد جامع روستای ولامده منطقه هزارجریب این شهرستان، به بررسی مشکلات و مسائل این منطقه پرداخت.

در این جلسه که به ریاست استاندار مازندران و با حضور نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، سرپرست فرمانداری شهرستان نکا و مدیران شهرستانی برگزار شد، نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه هزارجریب نکا، مهد علماست اظهار کرد: وجود علمای موثری که سطح علمی بالایی دارند حاکی از جایگاه مردم این منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام گازرسانی به روستاهای محروم بخش هزارجریب تا نیمه خرداد

اتمام گازرسانی به روستاهای محروم بخش هزارجریب تا نیمه خرداد