مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 23:572022-03-21بين الملل

جهادی ها پای کار آبرسانی به مناطق محروم کشور در سال 1400+عکس و فیلم


در کشور ما هنوز مناطق محروم بسیاری وجود دارد که از آب آشامیدنی سالم محروم است.

برای رفع این مشکلات، علاوه بر نهادهای دولتی، نیروهای مردمی در قالب هیأت های مذهبی و گروه های جهادی هم برای حل به این معضل پای کار هستند.

- خبرگزاری فارس ـ حوزه مسجد و هیأت ـ امیرحسین کسایی: 22 مارس برابر با 2 فروردین، از سوی سازمان ملل متحد به عنوان روز جهانی آب نامگذاری شده است.

 در سال 1992 و در بیست و یکمین دستور جلسه کنفرانس محیط زیست و توسعه سازمان ملل که در شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار شد، موضوع روز جهانی آب رسماً مطرح شد.

در این کنفرانس از همه کشورها خواسته شد تا در راستای اجرای بیانیه 21 سازمان ملل، این روز را به عنوان روز ترویج و آگاه سازی مردم در مورد آب اختصاص داده و از طریق پخش و اشاعه نشریات و برگزاری کنفرانس ها، سمینارها و نمایشگاه ها در گرامیداشت آن بکوشند.

عزم هیأتی ها برای رفع مشکل بی آبی در محرم و صفر هرسال در کشور ما هنوز مناطق محروم بسیاری وجود دارند که از آب آشامیدنی سالم محروم هستند.

برای رفع این مشکلات در سال های اخیر و با تشدید بحران آب در برخی از مناطق، علاوه بر نهادهای دولتی، نیروهای مردمی در قالب هیأت های مذهبی و گروه های جهادی هم برای کمک به حل این معضل پای کار آمدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادی ها پای کار آبرسانی به مناطق محروم کشور در سال 1400+عکس و فیلم

جهادی ها پای کار آبرسانی به مناطق محروم کشور در سال 1400+عکس و فیلم