مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 22:022022-03-21اجتماعي

نقاط حادثه خیز محورهای مواصلاتی اصفهان اصلاح می شود


در محورهای مواصلاتی استان اصفهان نقاط حادثه خیزی وجود دارد که کمک ویژه ای برای ترمیم جاده های کشور و نقاط حادثه خیز انجام می دهیم تا بتوانیم در رفع این نقاط یک کار مثال زدنی داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان، همزمان با نخستین روز سال جدید با حضور در قرارگاه نوروزی پلیس اصفهان ضمن گرامیداشت یاد شهدا و تبریک سال جدید اظهار داشت: نیروی انتظامی سال گذشته زحمات زیادی در راه تأمین امنیت انجام داد و فراز و نشیب های زیادی داشت که از همه کارکنان این نیرو تقدیر می شود.

وی افزود: با توجه به فراگیری بیماری کرونا در سال گذشته و مشکلاتی که این بیماری در روند زندگی عادی مردم به وجود آورده بود، پلیس نیز علاوه بر مأموریت های ذاتی خود در این مأموریت نیز در کنار سایر دستگاه ها وارد عمل شد و انصافاً خوب درخشید.

مرتضوی شروع سال جدید را در کنار مأموران انتظامی یک توفیق دانست و گفت: امیدوار هستم خداوند به ما کمک کند در سال جدید در کنار تمامی دستگاه ها و نیروی انتظامی بتوانیم وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم و مشکلات مردمی را رفع کنیم.

استاندار اصفهان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند، وقایع نشان می دهد مسیری که جمهوری اسلامی ایران در آن حرکت می کند مسیر درست است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاط حادثه خیز محورهای مواصلاتی اصفهان اصلاح می شود

نقاط حادثه خیز محورهای مواصلاتی اصفهان اصلاح می شود