مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 19:272022-03-21سياسي

اولویت های مرزبانان در نوروز


فرمانده مرزبانی انتظامی کشور گفت: مرزبانان به سهم خود در گستره فعالیت های ماموریتی در مسیر تحقق شعار سال از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و با جدیت در مرزهای کشور با اقتدار ایستاده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار احمد علی گودرزی در لحظات واپسین سال در جمع مرزداران و مرزنشینان در نقطه صفر مرزی خسروی با اشاره به دعای تحویل سال یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل والنهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال .

ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام و معزز انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، شهدای عرصه نظم و امنیت و شهدای مظلوم مرزبانی اظهارکرد: مجموعه مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از آمادگی کامل برخوردار است.

وی افزود: شکر وثنای خداوند متعال و اقرار به شکوه و عظمت بی بدلیش و تسلیم در برابر قضا و قدر به استقبال فصل بهار می رویم و به پیشگاه خداوند متعال سرتعظیم فرود می آوریم و سالی پر از خیر و برکت ، سرشار از عشق و ایمان و سلامتی برای هموطنان و همرزمانم و مرزنشینان عزیز دارم.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشوربا اشاره به حضور مرزبانان و مرزنشینان و مسئولان استانی در نقطه صفر مرزی کرمانشاه تصریح کرد:یکی از اولویت های مرزبانان در نوروز، صله رحم و دیدار با مرزنشینان و ریش سفیدان ، اجرای طرح های مردم یاری (7 مرحله ) در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت های مرزبانان در نوروز

اولویت های مرزبانان در نوروز