مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 16:222022-03-21اقتصادي

شلوغی شب عید مانع جمع آوری مناسب پسماند/ نظافت پایتخت در نخستین روز سال


مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند از نظافت و پاکسازی ویژه شهر تهران در نخستین روز سال جدید خبر داد و توضیحاتی را در خصوص مشکلات مربوط به نظافت برخی از معابر در روزهای پایانی سال ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود عابدی گفت: طی دوسال گذشته به دلیل پاندمی کرونا، میزان حضور مردم در مراکز خرید و بازارهای محلی به شدت کاهش یافته، اما امسال با فروکش کردن تعداد ابتلا به کرونا، شهروندان حضور گسترده ای در بازارها داشتند که این امر تا حدودی کار نظافت و رفت وروب معابر و محلات را با مشکل روبرو کرده بود.

وی ادامه داد: البته این امر در دو روز پایانی سال اتفاق افتاد و حضور پررنگ دستفروشان و بساط گستران همچنین علاقه مردم به خرید شب عید در برخی محلات پرتردد، اجازه فعالیت مناسب به ماشین های جمع آوری پسماند را نمی داد و این امر باعث شد نظافت شهر در بعضی معابر محلی به خوبی صورت نگیرد.

مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند ادامه داد: به محض حلول سال نو و خلوت تر شدن معابر، همکاران من دیشب تا صبح امروز به طور جدی وارد عمل شدند و چهره شهر را برای روز اول سال جدید به بهترین شکل ممکن تمیز و آراسته کردند تا شهروندان که برای دیدوبازدیدهای ویژه این ایام از خانه خارج می شوند، شاهد شهری در شأن خود و پایتخت کشور عزیزمان باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شلوغی شب عید مانع جمع آوری مناسب پسماند/ نظافت پایتخت در نخستین روز سال

شلوغی شب عید مانع جمع آوری مناسب پسماند/ نظافت پایتخت در نخستین روز سال