مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 16:122022-03-21اقتصادي

افزایش نگران کننده ارجاع مصدومان ترافیکی و ترومایی به بیمارستان گلستان اهواز


رییس بیمارستان گلستان اهواز از افزایش قابل توجه ارجاع مصدومان حوادث ترافیکی و غیر ترافیکی به این مرکز نسبت به زمان مشابه در نوروز سال گذشته خبر داد.

- دکتر میثم معزی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در روزهای گذشته با حداقل 30 درصد افزایش تعداد مصدومان ترافیکی و حوادث غیر ترافیکی ارجاعی از نواحی مختلف استان خوزستان مواجه بوده ایم که این موضوع با توجه به اینکه هنوز در روز ابتدایی نوروز هستیم، برای روزهای آتی بسیار نگران کننده و قابل تأمل است.

وی افزود: لازم است تمامی شهروندان و به ویژه رانندگان، برای حفظ سلامت خود و اعضای خانواده، با رعایت حداکثر ایمنی و قوانین ترافیکی اقدام به سفر کنند تا از بروز حوادث تلخ جبران ناپذیر جلوگیری کنند و این تعطیلات را با خاطره ای خوش به اتمام برسانند.

رییس بیمارستان گلستان اهواز گفت: البته متاسفانه کماکان چندین نقطه خاص و حادثه خیز در محورهای مختلف مواصلاتی استان خوزستان وجود دارد که به دلیل عدم اصلاح، سالانه افراد بسیاری را به کام مرگ می کشاند و بی شک رسیدگی به این مهم، مستلزم اهتمام بیشتر مسئولین ذیربط است.

این متخصص طب اورژانس افزود: بیمارستان گلستان اهواز، بزرگترین مرکز ارجاع مصدومان حوادث، به ویژه حوادث ترافیکی در جنوب غرب کشور با تجهیزات و امکانات پیشرفته به شمار می آید و از مجرب ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نگران کننده ارجاع مصدومان ترافیکی و ترومایی به بیمارستان گلستان اهواز

افزایش نگران کننده ارجاع مصدومان ترافیکی و ترومایی به بیمارستان گلستان اهواز