مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 16:122022-03-21اقتصادي

ثبت 366 هزار تردد در ورودی های استان/ تکمیل ظرفیت اسکان در سمنان


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به افزایش قابل توجه سفرهای نوروزی از ثبت بیش از 366 هزار تردد در ورودی های این استان خبر داد.

- ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به افزایش قابل توجه سفرهای نوروزی از ثبت بیش از 366 هزار تردد در ورودی های این استان خبر داد.

مهدی حمیدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سفرهای نوروزی تا صبح امروز درکل جاده های دارای ترددشمار استان ، مجموعا تعداد سه میلیون و 556 هزار خوردو تردد داشته اند.

وی با اشاره به ثبت بیشترین ترددها در آخرین روز سال و در آستانه بهار تصریح کرد: 607 هزارتردد فقط در روز یکشنبه 29 اسفندماه ثبت گردیده است .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: همچنین366 هزارترددفقط در ورودی های استان سمنان ثبت گردیده است .

این مسوول استانی اضافه کرد: ببشترین تردد در محورهای مواصلاتی استان، مربوط به باندجنوبی تهران- مشهد بوده است همچنین دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان گفت: به دلیل استقبال مسافران نوروزی، تمامی ظرفیت هتل ها و مدارس استان سمنان تکمیل شد.

امیر کرم زاده در بازدید نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی از دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان بیان کرد: 100 درصد هتل ها و مدارس استان پر است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 366 هزار تردد در ورودی های استان/ تکمیل ظرفیت اسکان در سمنان

ثبت 366 هزار تردد در ورودی های استان/ تکمیل ظرفیت اسکان در سمنان