مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 15:272022-03-21سياسي

30 مدرسه در تنگستان برای پذیرش مهمانان نوروزی آماده شد


مدیران دستگاه های اجرایی و خدماتی با تمام توان در خدمت مهمانان نوروزی هستند و بیش از 30 مدرسه در شهر و روستاهای تنگستان جهت اسکان مهمانان نوروزی آماده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در اولین روز از آغاز سال 1401 با حضور فرماندار تنگستان به همراه امام جمعه اهرم، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان، شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر اهرم، جمعی از مدیران شهرستان با حضور منطقه گادویی مراسم نمادین استقبال از مهمانان نوروزی برگزار شد.

فرماندار تنگستان در این آیین اظهار داشت: ایستگاه های اطلاع رسانی در تمامی ورودی هر سه شهر و روستاهای شهرستان مستقر شده اند تا سفر را برای مهمانان آسان تر کنند احمد لطفی بیان کرد: امسال در هر سه شهر و روستاهای شهرستان برای مهمانان امکانات رفاهی، تفریحی، پذیرایی و اقامتی مهیا شده است تا بتوانیم تنگستان را به بهتر از قبل به مسافران معرفی کنیم.

فرماندار تنگستان یاد آور شد: امسال پس از وقفه دو ساله به دلیل ویروس منحوس کرونا موزه تاریخی شهید رییس علی دلواری و قلعه کلات شهر اهرم بر روی مهمانان نوروزی باز هستند و مهمانان نوروزی از ابتدای فروردین می توانند از این دو آثار تاریخی زیبا بازدید به عمل آوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 مدرسه در تنگستان برای پذیرش مهمانان نوروزی آماده شد

30 مدرسه در تنگستان برای پذیرش مهمانان نوروزی آماده شد