مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 15:022022-03-21سياسي

بازدید استاندار مازندران از نقاط روستایی نکا


استاندار مازندران به همراه معاونان و 20 تن از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان نخستین روز از فروردین 1401 در منطقه هزار جریب نکا حضور پیدا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نکا، اول فروردین 1401، استاندار مازندران به همراه معاونان و 20 تن از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در منطقه هزار جریب نکا حضور پیدا کردند.

سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران امروز در بخشداری هزارجریب نکا در جمع خبرنگاران با تبریک عید نوروز به مردم ولایت مدار مازندران به ویژه مردم خونگرم بخش هزار جریب نکا و بهشهر، اظهار کرد: امروز توفیق پیدا کردیم در جمع مردم این منطقه و بازدید از وضعیت منطقه، آشنایی با وضعیت معیشتی مردم، وضعیت عمرانی منطقه و شناسایی ظرفیت های خوب منطقه باشیم.

وی افزود: امیدواریم هستیم بتوانیم در بازدیدهایی که داریم و در شورای بخش با حضور نمایندگان شوراها و دهیاران وضعیت این منطقه را بررسی کرده و جمع بندی خوبی از مسائل داشته باشیم.

استاندار مازندران بیان کرد: آقای رییس جمهور قاعدتا وقتی که سفر استانی را در این شرایط با این گستردگی در دستور کار خود قرار می دهند.

  این مسوول با تاکید بر اینکه بر ما هم وظیفه هست که در مناطق استان به ویژه مناطق روستایی بازدیدها را داشته باشیم، خاطرنشان کرد: باید گفت، مردم روستاها صاحبان اصلی انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید استاندار مازندران از نقاط روستایی نکا

بازدید استاندار مازندران از نقاط روستایی نکا