مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 14:522022-03-21اقتصادي

استقبال از مسافران نوروزی به استان مرکزی در مبادی ورودی شهر


همزمان با نخستین روز از سال جدید استقبال از مسافران نوروزی به استان مرکزی در مبادی ورودی شهر با حضور جمعی از مسوولان صورت گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک ظهر امروز با حضور استاندار مرکزی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، شهردار اراک و جمعی از مسوولان در نخستین روز از سال نو از  مسافران ورودی به استان در مبادی ورودی شهر استقبال شد.

 مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی در این آیین با اشاره به اهمیت و نقش خلق خاطرات خوش برای گردشگران در بازگشت مجدد و ماندگاری آن ها تاکید کرد و گفت: تمامی دستگاه های اجرایی برای ارائه خدمات خوب و مناسب به مسافران در آماده باش هستند.

   مصطفی مرزبان افزود: ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی تا 15 فروردین آماده ارائه خدمات به مسافران به استان است.

وی تصریح کرد: پیش بینی ما ورود گردشگران بیشتری نسبت به سالهای گذشته در ایام نوروز است؛ بر این اساس نهایت تلاش ما آن است که با ارائه خدمات مطلوب به گردشگران  و جلب رضایت گردشگران نوروزی است که  امیدواریم بتوانیم اقدامی برای توسعه اقتصاد استان از طریق گردشگری انجام دهیم.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس دستگاه های عضو خدمات سفر استان مرکزی با راه اندازی ایستگاه های نوروزی در مبادی ورودی شهر و برگزاری برنامه های متنوع فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از مسافران نوروزی به استان مرکزی در مبادی ورودی شهر

استقبال از مسافران نوروزی به استان مرکزی در مبادی ورودی شهر