مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 14:122022-03-21اجتماعي

ترافیک نیمه سنگین و پرحجم در محور هراز و فیروزکوه


ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای شرق استان تهران اظهار کرد: تردد وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور هراز نیمه سنگین و پرحجم در جریان است و  خودروها به مرور درحال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

وی گفت: تعطیلات نوروز مسافران با رعایت مدیریت زمان سفر با ترافیک های سنگین و فوق سنگین در محورهار شرق استان تهران روبرو نشده و زمان سفرشان به حداقل سال های گذشته رسیده است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران بیان کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور فیروزکوه نیمه سنگین و روان در جریان است و خودروها بدون گره ترافیکی در حال عبور از این محور مواصلاتی هستند.

کهریزی افزود: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و پرحجم گزارش شده و مسافران به مرور و با حضور 100 درصدی عوامل پلیس راه درحال عبور از این محورها هستند.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران، رخ نداده، یادآور شد: مسافرانی که قصد عبور از محورهای هراز و فیروزکوه را دارند، می بایست با تجهیزات کامل زمستانه، پوشاک گرم، مواد غذایی کافی و باک پر از بنزین، همچنین اطمینان از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک نیمه سنگین و پرحجم در محور هراز و فیروزکوه

ترافیک نیمه سنگین و پرحجم در محور هراز و فیروزکوه