مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 13:522022-03-21سياسي

حل مشکلات معیشتی و اقتصادی؛ اولویت پیگیری در سال جدید


حل مشکلات معیشتی و اقتصادی که از موضوعات جدی و مطالبات رهبری و مردم کشور و استان است پیگیری و در دستور کار قرار می گیرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: حل مشکلات معیشتی و اقتصادی که از موضوعات جدی و مطالبات رهبری و مردم کشور و استان است پیگیری و در دستور کار قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی جواد قناعت در پیام نوروزی خود ضمن عرض سلام، ارادت و ادب به مردم استان اظهار داشت: قرن جدید را در حالی شروع می کنیم که در سال 1400 رخدادهای بزرگی در کشور ایجاد شد، ما انتخابات پرشور خرداد 1400 را داشتیم و به دنبال آن، استقرار دولت مردمی، ولایی و ارزشی را شاهد هستیم، در کنار آن تلخکامی هایی مثل ویروس کرونا را در کشور و استان داشتیم و خوشبختانه شاهد حضور پرشور مردم در اهدای کمک های مؤمنانه برای کمک و مساعدت به افراد آسیب پذیر در سطح کشور بودیم.

وی افزود: انشالله در سال جدید که با لسان مبارک مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شعار سال مشخص می شود، دولتمردان تمام سعی و تلاش خود را برای اجرایی کردن تمام منویات مقام معظم رهبری (حفظه الله) خواهند کرد و قطعاً از موضوعات جدی که از مطالبات رهبری و مردم عزیز کشور و استان است، حل مشکلات معیشتی و اقتصادی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات معیشتی و اقتصادی؛ اولویت پیگیری در سال جدید

حل مشکلات معیشتی و اقتصادی؛ اولویت پیگیری در سال جدید