مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 13:422022-03-21حوادث

500 تیم انتظامی امنیت شهروندان و مسافران نوروزی همدان را تأمین می کند


جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: پلیس استان با استفاده از تمامی نیروها و تجهیزات خود به صورت صد در صدی و با بیش از 500 تیم؛ آماده تامین امنیت شهرها و جاده های استان در ایام نوروز و ارائه خدمات به هم استانی ها و میهمانان عزیز نوروزی خواهند بود.

- ایسنا/همدان جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: پلیس استان با استفاده از تمامی نیروها و تجهیزات خود به صورت صد در صدی و با بیش از 500 تیم؛ آماده تامین امنیت شهرها و جاده های استان در ایام نوروز و ارائه خدمات به هم استانی ها و میهمانان عزیز نوروزی خواهند بود.

سرهنگ رضا زارعی افزود: پلیس استان همدان در ایام نوروز بیش از 100 تیم خودرویی و 30 تیم پیاده صرفا در جاده های مواصلاتی استان داشته و عبور و مرور جاده ای را کنترل و تلاش مضاعف می کنند تا امسال شاهد حوادث تلخ جاده ای نباشیم.

وی در ادامه تاکید کرد: در داخل شهرهای استان نیز عوامل راهنمایی و رانندگی و همچنین نیروهای انتظامی در قالب بیش از 500 گشت خودرویی، موتوری و پیاده با آمادگی کامل تلاش می کنند تا به نحو شایسته و مطلوب امنیت شهروندان و مهمانان عزیز را فراهم کنند.

زارعی در پایان گفت: از هم استانی های عزیز درخواست می کنیم با رعایت قوانین و مقررات و توجه به توصیه های پلیس، کمک کنند تا امسال در ایام نوروز شاهد هیچ گونه اتفاق ناخوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 تیم انتظامی امنیت شهروندان و مسافران نوروزی همدان را تأمین می کند

500 تیم انتظامی امنیت شهروندان و مسافران نوروزی همدان را تأمین می کند