مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 13:322022-03-21سياسي

برخی داروخانه ها و مراکز درمانی مانع اجرای نسخه نویسی آنلاین می شوند


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: طرح نسخه نویسی آنلاین هم اکنون در حال اجراست ولی با ایراداتی مواجه است که باید این ایرادات با سرعت بیشتری رفع شود در غیر این صورت می تواند برای مردم مشکلاتی ایجاد کند.

- غلامحسین رضوانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس اظهار داشت: قرار بوده که بیمه ها باعث رفع مشکلات و آلام بیماران شود ولی هم اکنون اجرای طرح نسخه نویسی آنلاین با ایراداتی مواجه است که باید سریعا به سمت رفع آن حرکت کنیم.

  وی افزود: اجرای طرح نسخه نویسی آنلاین با تاخیر بود ولی حالا که اجرا شده باید ایرادات آن هم بررسی و رفع شود و نباید کوتاهی در این موضوع صورت گیرد در غیر این صورت این موضوع برای بیمار و خانواده بیمار مشکلاتی ایجاد شده و  منجر به افزایش آلام آنان می شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: برخی افراد اعلام کرده اند که زیر ساخت های اجرای طرح نسخه نویسی آنلاین مشکل دارد در حالی که ما توانایی رفع ایرادات این زیرساخت ها را داریم و نباید درگیر روزمرگی شویم.

  رضوانی گفت: متاسفانه برخی مطب ها و داروخانه و مراکز درمانی تعمدا مانع اجرای کامل طرح نسخه نویسی آنلاین می شوند که باید با افزایش نظارت مانع از این اقدام آنها شده و برای متخلفین جرایم سنگین در نظر گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی داروخانه ها و مراکز درمانی مانع اجرای نسخه نویسی آنلاین می شوند

برخی داروخانه ها و مراکز درمانی مانع اجرای نسخه نویسی آنلاین می شوند