مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 13:022022-03-21سياسي

استقرار 54 راهنمای گردشگری در اماکن تاریخی استان زنجان


54 نفر راهنمای گردشگری، استان زنجان را به مهمانان نوروزی معرفی می کنند.

- ، علی اکبر شرفی گفت: پس از حدود دو سال رکود در صنعت گردشگری، راهنمایان گردشگری استان امسال در همکاری با میراث فرهنگی برای استقبال از میهمانان نوروزی آماده می شوند.

معاون گردشگری استان زنجان افزود: موزه های مردان نمکی، رختشویخانه، پیر احمد زهرنوش، غار کتله خور، گنبد سلطانیه و کیوسک معرفی در ورودی شهر زنجان مستقر خواهند شد که 24 نفر روز از طرف جامعه راهنمایان گردشگری و بقیه از پرسنل مجموعه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان مستقر هستند.

شرفی بیان کرد: تمهیدات لازم برای راهنمایی مسافران و گردشگران داخلی و خارجی در استان زنجان اندیشیده شده و همه بناهای تاریخی استان آماده میزبانی از مهمانان نوروزی هستند.

معاون گردشگری استان زنجان ادامه داد: در این مدت راهنمایان گردشگری شرایط بسیار سختی را پشت سر گذاشتند و بسیاری از آن ها از حرفه خود فاصله گرفتند که امیدواریم با شروع تعطیلات نوروز و رونق گردشگری شاهد بازگشت آن ها باشیم.

شرفی تصریح کرد: برای ایام نوروز راهنمایان گردشگری استان از تاریخ 28 اسفند 1400 تا پایان تعطیلات نوروز در همه اماکن تاریخی قابل بازدید و تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در شهر زنجان، گنبد سلطان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 54 راهنمای گردشگری در اماکن تاریخی استان زنجان

استقرار 54 راهنمای گردشگری در اماکن تاریخی استان زنجان