مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 12:422022-03-21اقتصادي

تداوم نظارت بر بازار ابهر در طول سال


نظارت بر بازار در ابهر تنها منحصر به شب عید نبوده و در طول سال نیز جریان خواهد داشت.

- ایسنا/زنجان سرپرست فرمانداری ابهر گفت: نظارت بر بازار در ابهر تنها منحصر به شب عید نبوده و در طول سال نیز جریان خواهد داشت.

احمد ذالقدر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بازدیدهای میدانی صورت گرفته طی روزهای اخیر از بازار، اظهار کرد: این بازدیدها در راستای تامین رفاه حال شهروندان در آستانه شب عید صورت گرفته است و به صورت مداوم ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در این بازدیدها همه صنوف مورد پایش قرار گرفتند، تصریح کرد: این نظارت ها منحصر به ایام شب عید نبوده بلکه در طول سال برای تنظیم بازار و حمایت از اقشار آسیب پذیر ادامه خواهد داشت.

سرپرست فرمانداری ابهر با اشاره به اینکه یکی از بخش هایی که تورم در آن زیاد به چشم می خورد پخش پوشاک است، ادامه داد: در این حوزه شاهد تخلفاتی هستیم که بیشترین تخلفات در حوزه مربوط به نصب نکردن برچسب قیمت و همچنین گران فروشی است که با واحدهای متخلف در این حوزه برخور صورت گرفت.

این مسئول با یادآوری اینکه کنترل بازار باید برای مردم ملموس باشد، ادامه داد: باید افزایش نظارت ها و کنترل بازار به گونه ای باشد که مردم نتایج حاصل از نظارت ها را از نزدیک احساس کرده و ثمره آن را بر سر سفره های خود مشاهد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم نظارت بر بازار ابهر در طول سال

تداوم نظارت بر بازار ابهر در طول سال