مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 12:022022-03-21فرهنگي

46 اقامتگاه بوم گردی ایلام آماده اسکان گردشگران و مسافران است


عبدالمالک شنبه زاده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: استان ایلام دارای هزاران آثار تاریخی و طبیعی است که در ایام نوروز میزبان گردشگران زیادی از سراسر کشور است.

وی با اشاره به توسعه امکانات مختلف در استان برای اسکان گردشگران، افزود: در سال های اخیر بوم گردی های زیادی در مناطق مختلف ایجاد شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: مناطق روستایی استان فرصتی برای ایجاد فضا های توریستی و گردشگری هستند که در همین راستا به ویژه در روستا های هدف گردشگری شاهد افزایش مراکز گردشگری روستایی هستیم.

شنبه زاده ادامه داد: توسعه گردشگری روستایی و حمایت از مراکز بوم گردی علاوه بر احیای اقتصاد روستا ها می تواند نقش مهمی در افزایش درآمد مردم نیز داشته باشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در استان بیش از 46 اقامتگاه بوم گردی برای خدمات رسانی مطلوب به گردشگران و مسافران فعال هستند، گفت: دست یابی به اهداف توسعه پایدار گردشگری، نیازمند سرمایه گذاری ویژه در بخش گردشگری روستایی و عشایری است که این امر مهم با به رسمیت شناختن اقامتگاه های بوم گردی و توسعه آن ها بر اساس استاندارد ها و ارکان گردشگری محقق می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

46 اقامتگاه بوم گردی ایلام آماده اسکان گردشگران و مسافران است

46 اقامتگاه بوم گردی ایلام آماده اسکان گردشگران و مسافران است