مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 11:472022-03-21حوادث

شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه ای 70 ساله در قم


جانشین پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه ای به روش جابجایی کارت عابر بانک در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ جعفر عباسعلی پور در تشریح این  کلاهبرداری اظهار داشت: با وصول شکایات متعدد شهروندان از فرد ناشناسی که با روش جابجایی کارت عابر بانک از آن ها کلاهبرداری کردهآموضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات کارآگاهان مشخص شد ، در زمان مراجعه ی مالباختگان به مراکز خرید ، هایپر مارکت ها ،بیمارستان ها و بانک ها، متهم ناشناس در کنار مالباختگان حاضر شده و خودش را به عنوان فروشنده معرفی و یا به علت عدم آشنایی افراد به نحوه انتقال وجوه در جلوی دستگاه خودپرداز بانک ها و یا تسویه حساب در بیمارستان ها ، پس از گرفتن کارت عابر بانک و کشیدن در دستگاه پوز و تسویه حساب ،در یک اقدام ماهرانه با جا به جایی کارت بانکی آن ها و دریافت رمز، با شگرد های متقلبانه ،حساب قربانیان را خالی می کرده است.

 جانشین پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم ادامه داد: با تلاش بی وقفه فنی و اطلاعاتی کارآگاهان، تصویر متهم استخراج و هویت وی تعیین و مشخص شد وی فردی 70 ساله و اهل و ساکن یکی از شهرهای جنوب غربی کشور و دارای 16 فقره سوابق متع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه ای 70 ساله در قم

شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه ای 70 ساله در قم